محمد ترکاشوند روز چهارشنبه و پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل شهرداری ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازی اول همیشه برای هر تیمی سخت است و تیم پیکان نیز از این قاعده مستثنی نبود.
وی بیان کرد: در آغاز ست اول و در امتیازهای آغازین شاگردانم به نوعی بازی را گم کرده بودند ولی در ادامه با رسیدن به هماهنگی لازم توانستیم قدرت خود را بر حریف دیکته کنیم.
وی ادامه داد: آنالیز دقیقی از بازی های سال گذشته تک تک بازیکنان تیم شهرداری ارومیه را در اختیار داشتیم و این امر موجب شد به خوبی نقاط ضعف و قوت حریف را در نظر بگیریم و بر اساس آن به میدان برویم.
سرمربی تیم پیکان تهران گفت: ست های اول و دوم را به خوبی پشت سر گذاشتیم ولی در ست سوم با توجه به تغییراتی که در ترکیب تیم شهرداری ارومیه به وجود آمد، کار برای ما گره خورد.
ترکاشوند افزود: تیم شهرداری ارومیه در ست سوم با تعویض پاسور خود به پاس های سرعتی روی آورد و دفاع ما را با مشکل مواجه کرد؛ ضمن اینکه چند امتیاز سرویس نیز از دست دادیم.
وی اضافه کرد: خوشحالم که تجربه بازیکنانم در کسب امتیازهای پایانی ست سوم به کمک تیم پیکان آمد و توانستیم نخستین گام را با پیروزی قاطع سه بر صفر برداریم.
ترکاشوند گفت: تیم پیکان تهران در هفته دوم این رقابت ها میزبان تیم نهاجا عقاب در تهران است.
به گزارش ایرنا سی و دومین دوره این رقابت ها از امروز چهارشنبه /25 مهر/ با برگزاری 6 بازی در 6 شهر مختلف کشور برگزار شد و در یکی از این دیدارها تیم شهرداری ارومیه در سالن 6 هزار نفری غدیر میزبان پیکان تهران بود.
قضاوت این دیدار را مرتضی اکرمی با کمک اصغر میرزایی بر عهده داشت و ابراهیم فیروزی به عنوان ناظر داوری و امیدوار حاتمی نیز به عنوان نماینده سازمان لیگ در سالن حضور داشتند.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.