حسن حیدری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه شرکت نیک فناوارن پلاسما توان تولید بیش از 30 دستگاه را در سال دارد، افزود: قیمت مشابه خارجی این دستگاه یک میلیارد و 600 میلیون ریال است که این شرکت با یک پنجم هزینه توان تولید دارد.
وی ادامه داد: بازار استان های داخلی مقصد فروش این محصولات بوده و برای فروش به کشورهای همسایه از جمله ترکیه نیز اقداماتی انجام شده است.
وی با بیان اینکه شرکت دانش بنیان ' نیک فناوران پلاسما ' در زمینه تولید دستگاه های پیشرفته جهت استفاده از تکنولوژی پلاسما برای کاربردهای پزشکی، تحقیقاتی و صنعتی فعالیت می کند، ادامه داد: این دستگاه ها تکنولوژی پلاسما را در کاربردهای پزشکی به کار می گیرد.
وی افزود: جوان سازی پوست، ترمیم زخم های مزمن، انعقاد خون، از بین بردن عوامل عفونت، از بین بردن سلول های سرطانی، سفید کردن دندان، ترمیم دندان و ایمپلنت از کاربردهای پلاسما درعلم پزشکی است.
رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی بیان کرد: تجهیزات پزشکی شرکت با برند ' مداین ' بهینه ‌تر از نمونه‌های مشابه بوده که با قابلیت تنظیم عمق و نفوذ بافت ساخته شده است.
حیدری ادامه داد: کیفیت بهتر این محصول بازار آن را نسبت به نمونه مشابه خارجی افزایش می دهد و قابل رقابت به نمونه مشابه است.
به گزارش ایرنا شرکت ' نیک فناوران پلاسما ' از جمله شرکت‌های دانش ‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی بوده که در سال 1394 تاسیس شده است.
پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با هدف بسترسازی برای تولید ثروت از طریق علم و فناوری تاسیس شده است؛ این نهاد به عنوان یکی از ارکان مهم شکل گیری و توسعه اقتصاد دانش بنیان تلاش می کند تا با استفاده از موقعیت ممتاز همجواری با سه کشور آسیایی و اروپایی و دارا بودن هفت مرز رسمی در سطح کشور به حمایت همه جانبه از شرکت های مبتنی بر دانایی و خلاقیت و جذب سرمایه گذار بپردازد.
مدیران این پارک در تلاش هستند تا زمینه تجاری سازی و بازاریابی ایده های نوآورانه و فناورانه را فراهم کنند و نقش کلیدی در یاری رساندن به حضور فعال این شرکت ها در سطوح ملی و بین المللی داشته باشند.
از سال 1396 تاکنون 12 رویداد شتاب ' استارت آپ ویکند ' با حمایت پارک علم و فناوری در آذربایجان غربی برگزار شده است و در مجموع 39 ایده منتخب در مراکز رشد مراحل نخست اجرایی را طی می کند.
9918/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.