ارسلان عبدالله پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع مرسولات ارسال شده اداره پست شهرستان بوکان 43 هزار فقره مرسوله پیشتاز، 13 هزار فقره سفارشی، 2 هزار فقره ویژه، 200 هزار فقره مرسوله های عادی و مابقی دیگر اقلام خدماتی بوده است.
وی با بیان اینکه میزان مرسولات 6 ماهه سال گذشته 250 هزار مرسوله بود، ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون 78 هزار مرسوله وارد شهرستان بوکان شده که توسط هشت نامه رسان توزیع و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.
عبدالله پور اضافه کرد: از مجموع اقلام ارسال شده طی سال جاری 126 مرسوله مربوط به خارج از کشور بود که به کشورهای حوزه اسکاندیناوی و آمریکای شمالی ارسال شده است.
به گزارش ایرنا اداره پست بوکان با داشتن 19 دفتر پیشخوان و 43 دفتر ICT، روستایی و یک اداره پست مرکزی در سطح این شهرستان فعالیت دارد.
17 مهر برابر با نهم اکتبر روز جهانی پست در سراسر جهان اعلام شده و با توجه به وجود راه های ارتباطی جدید و فن آوری های نوین از جمله اینترنت، تلفن همراه، اتوماسیون های اداری و دیگر راه های ارتباطی و فن آوری، هنوز پست بخشی جدایی ناپذیر از ارتباطات و فن آوری اطلاعات است که جایگاه خاصی در سراسر جهان دارد.
بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/3020/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.