رییس جمعیت هلال احمر مهاباد روز چهارشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این دوره از مسابقات به مدت یک هفته با حضور همه شهرستان های آذربایجان غربی در سه شهر اشنویه، بوکان و چالدران برگزار شد.
سیدرحمان مومن پور افزود: این مسابقات در رشته‌های حمل مصدوم، اسکان اضطراری، بانداژ و آتل بندی، پانسمان و حمل ‌های یک نفره و دو نفره و ارزیابی مصدوم و سی پی آر برگزار شد که تیم مهاباد توانست مقام نخست را کسب کند.
وی بیان کرد: مهران موید زاده، آرام نبوی، پیمان محمد پوری، لقمان ابراهیمی، محمد حسین زاده و توفیق عبدی اعضای تیم جمعیت هلال احمر مهاباد در این دوره از مسابقات بودند.
رییس جمعیت هلال احمر مهاباد ادامه داد: تیم‌های بوکان و پیرانشهر نیز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.
مومن پور هدف از برگزاری این مسابقات را پرورش روحیه تلاش، ایجاد زمینه‌های دوستی و مهربانی، پرورش روحیه مسولیت پذیری، سازندگی، تعاون، شناخت استعدادهای بالقوه و تقویت انگیزه‌های اعضا، تعامل و همدلی و آشنایی با فعالیت‌های امدادی و بشر دوستانه عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، سال گذشته نیز تیم اسکان اضطراری جمعیت هلال احمر شهرستان مهاباد مقام نخست بیست و هشتمین دوره مسابقات امدادی رفاقت جمعیت هلال احمر کشور را کسب کرد.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
9903/2030/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.