شهریار نوبخت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی تیم ملی اپه جوانان از 14 مهر ماه جاری آغاز و به مدت 6 روز در سالن شهید کلاهدوز تهران ادامه دارد.
وی بیان کرد: این ورزشکار جوان با داشتن 18 سال سن چندین عنوان قهرمانی ایران را در کارنامه ورزشی خود داشته و با درخشش در رقابت های کشوری مورد توجه سرمربی تیم ملی اپه ایران قرار گرفته است.
وی ادامه داد: بر اساس اعلام فدراسیون شمشیربازی کشور، آریا کریمی به همراه محمدرضایی و مهدی شجاعی از اصفهان، احمدرضا کنعانی و نیما خانکشی از اردبیل، احمدرضا حق مراد از مازندران، امیرحسین عابدینی از یزد و دانیال حسین زاده و محمدعارف دانشمند از خراسان رضوی 9 ورزشکار دعوت شده به این اردو هستند.
دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان غربی گفت: امسال 23 شمشیرباز از استان آذربایجان غربی به اردوهای مختلف تیم ملی در رده های سنی متعدد دختران و پسران دعوت شده اند که این امر نشان از توانمندی بالای ورزشکاران استان در سطوح کشوری و ملی است.
به گزارش ایرنا هیات شمشیربازی آذربایجان غربی یکی از هیات های فعال و موفق آذربایجان غربی است که با تاسیس خانه شمشیربازی در محل ورزشگاه تختی ارومیه، فعالیت چشمگیری در راستای جذب و تربیت علاقه مندان این رشته دارد.
این هیات فعالیت خود را از سال 1382 در استان آغاز کرده است.
حضور قهرمانانی همچون طاهر عاشوری، سکینه نوری و الهه قهرمانی در مسابقات جهانی، آسیایی و بین المللی و کسب مدال از موفقیت های ورزشکاران ملی پوش این هیات نوپاست.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.