حجت الاسلام مختار اصلانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی اقدام هنجارشکنانه این افراد در امر حمل و نقل جاده ای، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت و ماموران پس از گشت زنی های محسوس و نامحسوس و اقدامات اطلاعاتی و فنی این افراد را شناسایی و دستگیر کردند.
وی گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شده و پس از صدور حکم محکومیت، روانه زندان شدند.
حجت الاسلام اصلانی با اشاره به اینکه اکنون امنیت تردد جاده ای برای همه وسائل نقلیه برقرار است، گفت: پلیس با حساسیت و هوشیاری با کوچکترین عوامل ناامنی برخورد خواهد کرد و روند مقابله با مخلان نظم و امنیت در جاده ها و محورهای مواصلاتی به صورت روزانه تداوم خواهد داشت.
وی به اخلال گران هشدار داد و افزود: دستگاه قضایی بدون هیچ ترحمی با این افراد برخورد می کند و در کمترین زمان ممکن آنان را به سزای اعمال که اشد مجازات است، می رساند.
دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب اضافه کرد: پلیس تمام جاده های این شهرستان را به صورت محسوس و نامحسوس تحت نظارت و کنترل دارد و قاطعانه با تمام مخلان نظم و امنیت در این محورها برخورد می کند.
شهرستان میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
9871/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.