محمد حضرت پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرداری ارومیه پروژه های خود را با وجود تنگناهای مالی و چالش های افزایش قیمت اجرا می کند که آسفالت معابر، دفع آب های سطحی با احداث کانال، اصلاح هندسی تقاطع و تکمیل کانال ها از جمله این آنهاست.
وی اضافه کرد: بخش عمده مطالبه های مردم ارومیه در حوزه آسفالت بوده و آسفالت معابر خاکی همواره اولویت مدیریت شهری است.
وی ادامه داد: در صورتی که در برخی محلات تا 50 درصد ساخت و ساز انجام شده باشد، شهروندان می توانند ضمن تماس با سامانه 137، تقاضای آسفالت معابر خود را ارائه دهند.
شهردار ارومیه بیان کرد: بازگشایی ترافیک در برخی مسیرهای شهری در صدر برنامه های شهرداری قرار دارد و تا پایان هفته جاری یکی از مسیرهای پرترافیک در محله بهنق با احداث یک لوپ در ابتدای شیخ تپه حل می شود.
شهردار ارومیه افزود: پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در هفته های گذشته به علت افزایش برخی مصالح آن با روند کندی رو به پیشرفت بود که با تشکیل جلسه ای در این باره و در نتیجه تامین مصالح در قالب قرارداد در اختیار پیمانکار قرار گرفت تا ادامه یابد.
به گزارش ایرنا شهر ارومیه 750 هزار نفر جمعیت و بیش از 11 هزار هکتار مساحت دارد؛ 10 ایستگاه آتش نشانی با 50 دستگاه خودرو آتش نشانی و 200 نفر نیروی انسانی ماهر در ارومیه فعال است.
8137/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.