به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عیسی برادری روز پنجشنبه در آیین غبارروبی گلزار شهدای تکاب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس افزود: امروز ملت ایران بیدارتر از گذشته با ایستادگی و مقاومت در مقابل تهدیدهای دشمنان مرعوب و تسلیم نخواهند شد.
وی پیروی از ولایت را رمز ایستادگی ایران در برابر دشمنان نظام اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: دشمنان نظام که در دوران دفاع مقدس نتوانستند بر اراده خلل ناپذیر ملت ایران خدشه ای وارد کنند امروز با جنگ اقتصادی به نبرد با نظام جمهوری اسلامی ایران برخاسته اند.
حجت الاسلام برادری گفت: ملت ایران این بار نیز همچون گذشته از این نبرد ناجوانمردانه با مقاومت عزتمندانه و اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی با سربلندی و اقتدار عبور خواهند کرد.
وی بیان کرد: شهدا و رزمندگان اسلام برای دفاع از مرزهای کشور و حیثیت و شرف نظام اسلامی بر مسیر ولایت پافشاری کردند و امروز نیز بر همه ما واجب است در این مسیر ثابت قدم باشیم.
امام جمعه تکاب افزود: استکبار جهانی با جنگ های نیابتی به دنبال سلطه بر کشورهای اسلامی است و می خواهد کشورهای منطقه را به حیات خلوت خود تبدیل کند اما هوشیاری امت اسلامی این اجازه را به آنان نخواهند داد.
حجت الاسلام برادری اضافه کرد: آرمان های انقلاب اسلامی به برکت خون پاک شهدا به کشورهای منطقه صادر شده است و موج استکبار ستیزی ملت های آزادی خواه در پرتو ارزش های اسلامی در منطقه موج می زند.
به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دفاع مقدس گلزار مطهر شهدای تکاب با حضور مردم و مسوولان غبار روبی و عطر افشانی شد.
همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس فرماندار، امام جمعه و فرماندهان نظامی و انتظامی تکاب با خانواده های چندتن از شهدای این شهرستان نیز دیدار کردند.
31 شهریور تا 6 مهر ماه هر سال به مناسبت آغاز جنگ تحمیلی به نام گرامیداشت هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
شهرستان تکاب در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و در دوران دفاع مقدس 450 شهید به نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.
7514/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.