به گزارش ایرنا، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی روز سه شنبه در بازدید از عملیات اجرایی راه روستایی داراب - دلرزی سلماس افزود: 635 کیلومتر مسیر روستایی در این شهرستان وجود دارد که از این مقدار حدود 50 درصد بهسازی و آسفالت شده است.
ابراهیم مبارک قدم اضافه کرد: یکی از اولویت های راه و شهرسازی استان توجه به محورهای استراتژیک و گردشگری است و رونق گردشگری اشتغال زایی پایدار را به دنبال دارد.
وی با اشاره به اینکه مسیر راه روستایی داراب - دلرزی با وجود روستاهای متعدد در این مسیر بسیار بااهمیت است، بیان کرد: تاکنون حدود 13 کیلومتر از این مسیر آسفالت شده است.
وی افزود: ساماندهی این مسیر به دلیل تامین دسترسی بیش از 2 هزار نفر به مرکز دهستان در اولویت برنامه های ساخت و توسعه راه های روستایی است .
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد: اجرای طرح های بهسازی مسیرها می تواند زمینه ارتقای شاخص های زیربنایی شهرستان ها به ویژه سلماس را فراهم کند.
به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی 12 هزار کیلومتر راه دارد که از این میزان سه هزار و 500 کیلومتر بزرگراه، جاده اصلی و فرعی و بیش از هشت هزار و 500 کیلومتر آن، روستایی است.
شهرستان سلماس با 200 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری ارومیه و شمال آذربایجان غربی قرار دارد و از قطب های مهم کشاورزی منطقه است.
9918/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.