محمد اقوامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از این افراد پنج هزار و 600 کیلوگرم برنج را در خوی انبار کرده بود که پس از گزارش مردمی و کشف توسط گشت مشترک به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع شد.
وی اضافه کرد: شعبه تعزیرات حکومتی خوی نیز متهم را علاوه بر عرضه و فروش برنج احتکار شده با قیمت کارشناسی به پرداخت 298 میلیون ریال جریمه محکوم کرد.
وی بیان کرد: محموله احتکار بیش از 9 هزار و 500 کیلوگرم شکر در ارومیه هم در پی کسب گزارش های مردمی کشف و پرونده آن به تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع شده بود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: شعبه تعزیرات حکومتی ارومیه نیز این فرد را علاوه بر عرضه شکر احتکار شده به قیمت کارشناسی به پرداخت 227 میلیارد ریال جریمه محکوم کرد.
اقوامی با اشاره به اینکه این کالاهای احتکاری زیر نظر کارشناسان تعزیرات حکومتی به مردم عرضه می شود، گفت: با توجه به وضعیت فعلی، شدیدترین مجازات های قانون تعزیرات برای متهمان این بخش در نظر گرفته می شود.
به گزارش ایرنا در چند هفته گذشته پرونده های مختلف احتکار در شهرستان های شمالی، مرکزی و جنوبی آذربایجان غربی به تعزیرات حکومتی ارجاع و پرونده های آنها خارج از نوبت رسیدگی شد.
8137/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.