محمد آبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نام این 2 بازیکن جوان در لیست 27 نفره اکبر احدی سرمربی تیم ملی بزرگسالان بوکس کشور دیده می شود.
وی بیان کرد: این اردوی 21 روزه از یکم تا 21 مهر ماه جاری در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می شود.
وی ادامه داد: حسین دانشور در وزن 81 کیلوگرم و محمد عزیزی در وزن 91 کیلوگرم به ترتیب اهل شهرستان نقده و بوکان هستند و علاوه بر دارا بودن چندین عنوان قهرمانی ایران سابقه عضویت تیم ملی جوانان و بزرگسالان را دارند.
دبیر هیات بوکس آذربایجان غربی گفت: تیم ملی بزرگسالان برای حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه انتخابی المپیک 2020 توکیوی ژاپن آماده می شود.
آبی گفت: بر اساس اعلام فدراسیون بوکس محمدعلی شهیدی (تهران)، سجاد موسوی، علی سپهر، سجاد محمدپور، امید احمدی‌صفا و سجاد کاظم‌ زاده از تهران، مهدی حبیبی، کامیاب مرادی و عباس افشارنیا از کرمانشاه، صادق روحی، امین محمدزاده مرتضی ستاری و هومن طوغانی از مازندران، شاهین موسوی و سیامک یقینی از توابع تهران، عارف صفری از منطقه 6 تهران، رضا سلیمانی‌فر از کهگیلویه و بویراحمد، مسلم مقصودی و اشکان رضایی از خوزستان، دانا اسماعیل‌زاده و عباس طاهریان از کردستان، علی ساربان از اصفهان، دانیال شه‌ بخش و مبین کهرازه از سیستان و بلوچستان، حسین دانشور و محمد عزیزی از آذربایجان غربی، و امین صحرایی از خراسان شمالی 27 بازیکن دعوت شده به این اردو هستند.
به گزارش ایرنا محمد عزیزی و حسن دانشور متولد سال 1375 بوده و از جوانترین بوکسورهای دعوت شده به این اردو هستند.
این ورزشکاران موفق زیر نظر مربیانی همچون یونس حسن پور، طاهر جباری و حسین شاطرلو تمرین کرده اند.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.