ولی حسینی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها در مناطق سه گانه کشور و در قالب سه گروه برگزار شد و تیم جوانان آذربایجان غربی در گروه ب با تیم های خراسان رضوی، مرکزی، یزد، کرمان، البرز، کردستان، اردبیل و قم هم گروه بود.
وی بیان کرد: بسکتبالیست های جوان استان در دیدار نخست با نتیجه 67 بر 38 مقابل یزد به برتری رسیدند اما در بازی دوم خود در دیداری سخت و نفس گیر با نتیجه نزدیک 59 بر 53 در مقابل حریف اردبیلی مغلوب شدند.
وی ادامه داد: جوانان آذربایجان غربی در دیدار سوم خود با نتیجه 77 بر 69 در برابر تیم قم شکست خوردند.
رییس هیات بسکتبال آذربایجان غربی گفت: در دیگر دیدارهای این گروه تیم خراسان جنوبی 25 بر 69 مقابل مرکزی شکست خورد و تیم کرمان 63 بر 59 از سد تیم البرز گذشت.
وی افزود: با مشخص شدن چهره چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی، تیم کرمان به مصاف قم می رود و البرز مقابل اردبیل صف آرایی خواهد کرد تا حریفان دیدارهای فینال و رده بندی شناخته شود.
به گزارش ایرنا این مسابقات به میزبانی شهرستان رفسنجان از 18 شهریور ماه جاری آغاز شده است.
طی 2 هفته گذشته نیز تیم های بسکتبالیست های نونهال و نوجوانان استان در جریان رقابت های منطقه یک کشور از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازمانده بودند.
امسال چهار بسکتبالیست نوجوان آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی به میزبانی تهران دعوت شدند؛ امین فاتحی و کیان پاکار از مهاباد، عارف نیا از اشنویه و مهدی داوودی از سلماس دعوت شدگان به مرحله اول اردوی تیم ملی هستند.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.