به گزارش ایرنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان در آیین بهره برداری از این طرح ها که با حضور نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: برای احداث این 2 مرکز 14 میلیارد و 400 میلیون ریال هزینه شده است.
محمد عباسی افزود: این 2 طرح شامل مرکز خدمات جامع سلامت روستاهای کوره کانی و تیکان تپه است که عملیات اجرای آنها در سال 1395 شروع شده و در سال جاری هر کدام با اعتبار هفت هزار و 200 میلیون ریال به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: این 2 مرکز سلامت که در بخش مرکزی بوکان احداث شده، در مجموع 6 هزار و 61 نفر از روستاییان این بخش را تحت پوشش قرار می دهد.
وی افزود: مرکز سلامت کوره کانی، 6 خانه بهداشت با 14 روستای تابعه را تحت پوشش خود برده و مرکز سلامت تیکان تپه نیز پنج خانه بهداشت و 11 روستا را تحت پوشش خود قرار داده است.
این مراکز درمانی در مجموع در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع و زیربنای یکهزار و 100 متر مربع احداث شده است.
همچنین با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی کلنگ ساخت بیمارستان 100 تختخوابی این شهرستان در ضلع غربی بیمارستان شهید قلی پور بوکان به زمین زده شد.
به گزارش ایرنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که از روز گذشته میهمان مسوولان آذربایجان غربی است طرح های بهداشتی را در شوط، چالدران، خوی، اشنویه، ارومیه، نقده و پیرانشهر افتتاح کرده است.
شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.