رضا افشاری نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بقیه بدهی کشاورزان نیز تا یک ماه آینده به آنها پرداخت می شود، افزود: امسال بیش از 45 هزار تن گندم از مزارع این شهرستان برداشت شده است.
وی بیان کرد: بیش از 33 هزار تن از این میزان را گندم مازاد بر نیاز کشاورزان تشکیل می دهد که نسبت به سال زراعی گذشته چهار برابر افزایش دارد.
وی اضافه کرد: امسال بیش از 120 دستگاه کمباین کار برداشت گندم از مزارع شهرستان تکاب را انجام داده است.
مدیر جهاد کشاورزی تکاب گفت: کشاورزان امسال محصول گندم خود را به سیلوی 30 هزار تنی و سه مرکز خرید گندم با ظرفیت پنج هزار تن تحویل داده اند.
وی با بیان اینکه بیش از 12 هزار نفر در تکاب به عنوان بهره بردار در بخش کشاورزی و دامداری مشغول به فعالیت هستند، ادامه داد: شهرستان تکاب 65 هزار هکتار اراضی قابل کشت دارد که از این میزان در سال زراعی جاری 35 هزار هکتار زیر کشت گندم رفت.
مدیر جهاد کشاورزی تکاب همچنین در خصوص توزیع کالاهای اساسی به منظور تنظیم بازار اضافه کرد: امسال بیش از 9 تن گوشت مرغ منجمد و 2 تن گوشت قرمز با قیمت یارانه ای و 40 درصد زیر قیمت بازار در تکاب عرضه و توزیع شده است.
افشاری نژاد افزود: برای ایام محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان نیز کالاهای اساسی از جمله شکر و برنج با قیمت یارانه ای در این شهرستان توزیع خواهد شد.
شهرستان تکاب 81 هزار نفر جمعیت دارد.
7514/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.