بیداردل روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ورزشکار 16 ساله در پارک ملت خوی که با حضور ورزشکارانی از رشته های کونگ فو، تکواندو و ووشو در حال برگزاری حرکت های رزمی و نمایشی بود از ناحیه سر با زمین برخورد کرد و دچار عارضه ضربه مغزی شد.
وی با اشاره به اینکه این ورزشکار در حالت کما بود و تحت مراقبت های ویژه پزشکی قرار داشت، گفت: این ورزشکار در بیمارستان قمربنی هاشم خوی بستری شده بود و بنا به تشخیص پزشکان امیدی برای نجات وی وجود نداشت.
رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی آذربایجان غربی ادامه داد: اعضای خانواده این کونگ فو کار قهرمان با اتخاذ چنین تصمیمی حس نوع دوستی خود را به بهترین شکل ممکن به جامعه ورزشی نشان دادند و با این حرکت انسانی جان چندین انسان نیازمند را نجات دادند.
وی اضافه کرد: مرحوم 'محمد ایلاتی' یک روز قبل از بروز این اتفاق ناگوار در مسابقات قهرمانی آذربایجان غربی مدال طلای وزن منفی 48 کیلوگرم را کسب کرده بود و چندین دوره مقام قهرمانی ایران و استان را در کارنامه ورزشی خود دارد.
بیداردل اضافه کرد: مراسم تشییع و تدفین پیکر این کونگ فو کار قهرمان عصر امروز در خوی برگزار می شود.
به گزارش ایرنا این دومین ورزشکاری است که در شهرستان خوی دچار سانحه ورزشی شده است؛ حسین اسماعیلی، ژیمناستیک کار اهل خوی نیز هفت سال پیش در تمرین های ورزشی دچار قطع نخاع شده و امروز بر روی تخت بیماری بی حرکت مانده است.
اسماعیلی در تمرین های ژیمناستیک و هنگامی که می خواست حرکت ' دو وارو' را انجام دهد، بر اثر قفل شدن بدن و برخورد با زمین از ناحیه مهره های پنج و 6 گردن آسیب دید و مصدومیت 80 درصدی از ناحیه نخاع پیدا کرد.
3072/7156
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.