به گزارش ایرنا محمدمهدی شهریاری روز دوشنبه در جلسه شورای قضایی آذربایجان غربی افزود: با کمک هم و با تکیه بر همدلی مردم و مسوولان می توان با قدرت و اقتدار از این دوره حساس و مقطع تاریخی عبور کرد.
وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی دروازه ورود ایران به اروپاست و با داشتن مرز مشترک با سه کشور، خاکریز اول کشور به شمار می رود، ادامه داد: آسیب این نقطه حساس سایر نقاط کشور را نیز با مشکل مواجه می کند.
وی بیان کرد: دستگیری اتباع خارجی غیرمجاز در مرزها از مشکلات آذربایجان غربی بوده که در این زمینه باید مدیریت لازم صورت گیرد.
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این استان در بسیاری از شاخص های توسعه از میانگین کشوری عقب تر است، بیان کرد: مشکلاتی از قبیل درآمد پایین، نرخ بالای بی سوادی، نامناسب بودن وضعیت بهداشت و سلامت گریبانگیر این استان است.
شهریاری افزود: اگر این معضلات در استان حل نشود، بسیاری از ناهنجاری ها و مشکلات اجتماعی در جامعه پدید می آید و در این صورت کار دستگاه قضا بیش از پیش سنگین می شود.
به گزارش ایرنا در این جلسه مسایل و مشکلات دستگاه قضا و دستگاه های تابعه آن در آذربایجان غربی تشریح و بررسی شد.
هیاتی متشکل از معاونان قوه قضاییه و اعضای کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی عصر روز یکشنبه وارد ارومیه شدند که بازدید و بررسی مشکلات زندانیان و بازدید از مجتمع های قضایی این شهرستان از مهمترین برنامه های سفر این هیات است.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.