مجید مرادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها با حضور 115 بازیکن از شهرهای مختلف شمال غرب کشور در 9 دور به روش سوییسی در سالن شطرنج ورزشگاه 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد.
وی بیان کرد: در این دور از مسابقات 2 استاد فدراسیون جهانی و 81 بازیکن دارای درجه بین المللی حضور داشتند که این امر سطح کیفی مسابقات را بالا برده بود.
وی اضافه کرد: مجتبی ترازوی عدل با 7.5 امتیاز از ارومیه بر جایگاه دوم قرار گرفت و نیما حسین زاده با 7.5 امتیاز از تبریز و عبدالله الهی با 7.5 امتیاز از مراغه به ترتیب سوم و چهارم شدند.
دبیر هیات شطرنج آذربایجان غربی ادامه داد: در بخش نفرات برتر ریتینگ داران زیر 1800 و 1600 سعید ریاضی از ارومیه و مسلم عباس زاده از تبریز عنوان های برتر را کسب کردند.
مرادی گفت: ابراهیم آقانژاد از ارومیه در بخش بزرگسالان، حمیدرضا ابراهیمی از تبریز در رده سنی زیر 18 سال، محمدابراهیم نیرومند از ارومیه در رده زیر 16 سال، عرشیا علاقمند از میاندوآب در رده زیر 14 سال و آیدین دمیا از ارومیه در رده سنی زیر 12 سال نفرات برتر این رقابت ها شناخته شدند.
وی ادامه داد: در بخش بانوان نیز پریا دادوند از میاندوآب و فاطمه شمسی از ارومیه اول و دوم شدند و ثنا مکاری و کیانا عثمانی هر دو از ارومیه به عنوان نفرات برتر زیر 14 و 12 سال معرفی شدند.
به گزارش ایرنا در حال حاضر 500 شطرنج باز آذربایجان غربی دارای رنگینگ بین المللی از سوی فدراسیون جهانی هستند.
هم اکنون 100 مربی و 100 داور کارت دار درجه یک، 2 و سه ملی در آذربایجان غربی وجود دارد.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.