به گزارش ایرنا، در همین راستا سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از برگزاری رویداد استارت آپی گردشگری در این استان خبر داد که طی روزهای 14 تا 16 ماه جاری برگزار خواهد شد.
فرشاد رستمی با اشاره به اینکه برگزاری استارت آپ‌های حوزه گردشگری در استان‌ها از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیاست‌ گذاری شده است، افزود: به همین منظور در آذربایجان شرقی رویداد استارتاپی با هدف تقویت و توسعه حوزه های مختلف گردشگری برگزار می‌ شود.
وی اظهار داشت: طی سه روز برگزاری این رویداد سه برگزیده نخست استارت آپی در مرحله ملی با سایر استارت آپ ها به رقابت خواهند پرداخت.
رستمی ادامه داد: هدف اصلی از برگزاری این استارت آپ، گردآوری ایده های ناب فعالان و علاقه مندان گردشگری است و امیدواریم نتیجه این رویداد به ایجاد کسب و کارهای نوین و به تبع آن توسعه گردشگری بیانجامد.
وی از عموم علاقمندان برای شرکت در این رویداد دعوت کرد و گفت: این رویداد با مشارکت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اداره کل میراث فرهنگی استان، دانشگاه تبریز، جهاد دانشگاهی استان و شهرداری کلانشهر تبریز برگزار خواهد شد.
رستمی اضافه کرد: علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و شرکت در رویداد استارتاپی گردشگری آذربایجان شرقی به آدرس اینترنتی www.HiTourismStartups.ir مراجعه نمایند.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.