به گزارش ایرنا، رئیس اداره بهزیستی مراغه روز یکشنبه در مراسم تحویل این واحد مسکونی گفت: با توجه به وجود مشکلات عدیده معیشتی و اقتصادی در بین خانواده های دارای معلول، این واحد مسکونی با مشارکت این نهاد، مسکن و شهرسازی و خیران ساخته شد و در اختیار این خانواده قر ار گرفت.
وی ادامه داد: این خانواده دارای دو فرزند معلول بوده و بر اساس رویکرد دولت تدبیر و امید و سازمان بهزیستی، شناسایی این خانواده ها و حمایت از آنها در دستور کار است.
وی اضافه کرد: این واحد مسکونی با زیربنای تقریبی 68 متر مربع با 260 میلیون ریال خریداری و در اختیار این خانواده مددجو قرار گرفته است.
وی گفت: از ابتدای سال تاکنون سه واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی تحویل خانواده ها دارای دو فرزند معلول و بیشتر این شهرستان شده است.
وی افزود: همچنین تامین چهار واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی توسط بهزیستی برای خانواده های دارای معلولان جسمی و ذهنی در حال انجام است.
وی ادامه داد: رویکرد بهزیستی حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم بضاعت جامعه و نیز خانواده های دارای معلول بوده و در این راستا، اقدامات مناسبی در حال اجراست.
به گزارش ایرنا، هم اکنون حدود 15 هزار نفر از خدمات اجتماعی و حمایتی بهزیستی در مراغه برخوردار بوده و حدود 83 خانواده در مراغه دارای بیش از 2 معلول هستند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.