کوهنوردان کارگر سراسر کشور به قله فندقلو آذربایجان شرقی صعود کردند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان ‌شرقی، به مناسبت بازگشت آزادگان به کشور ، 250 نفر از کوهنوردان کارگرکشور از 19 استان مختلف به قله فندقلو اهر صعود کردند.
 
این صعود به قله ی 2500 متری فندقلو، سومین صعود سراسری کارگران کشور بود که مطابق دوره های قبل در شهرستان اهر برگزار شد.
 
میر احد حسینی با قدردانی از همکاران اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اهر برای آماده‌سازی مقدمات صعود کارگران سراسر کشور به قله فندقلو، اظهار داشت: امسال سومین سالی است که کارگران پر تلاش و زحمت‌کش از استان‌های مختلف در اهر حضور می یابند و این حضورها غنیمت است.
 
وی افزود: تا به حال کارگران سراسر کشور به قله قوشاداغ شهرستان اهر صعود کردند و برنامه امسال صعود به قله فندقلو است.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی بابیان اینکه اطمینان دارم کارگران زحمت‌کش با صعود به قله فندقلو شگفت‌زده میشوند گفت کوهنوردی یکی از ورزش هایی است که سلامتی و صلابت انسان را تضمین می‌کند.
 
حسینی خاطرنشان کرد: امسال ۱۵۰ نفر از کارگران از ۲۲ استان کشور در سومین صعود سراسری در شهرستان اهر به قله فندقلو حضور یافته‌اند.
 
پارک جنگلی فندقلو در 25 کیلومتری جاده اهر – مشگین شهر قرار دارد و سرشار از پوشش گیاهی و گونه‌های مختلف حیوانی حفاظت شده است.
 
 
مسابقات کاراته کشوری سبک شوتوکان آسای ریو به میزبانی شهرستان اسکو برگزار شد.
 
سومین دوره مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک شوتوکان آسای ریو (بانوان) مورخه یکم شهریور 97 با حضور 300 ورزشکار از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و زنجان در حضور راضیه عطایی ناظر فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولان بانوان هیات کاراته استان آذربایجان شرقی در شهرستان اسکو برگزار شد که در پایان، تیم آذربایجان شرقی مقام اول، تیم آذربایجان غربی دوم وتیم زنجان به مقام سوم دست یافتند.
 
سومین دوره از تورنمنت مسابقات قهرمان کشوری کاراته سبک شوتوکان آسای ریو آقایان که در دوم شهریور که شهرستان اسکو برگزار گردید به شرح زیر است:
 
مسابقه با حضور راضیه عطایی ناظر مسابقات و نماینده فدارسیون کاراته مهندس سلیمی بخشدار مرکزی شهرستان اسکو و همکاری خوب و عالی هییت کاراته استان و اداره ورزش و جوانان شهرستان اسکو و با حضور شرکت کنندگانی از استان آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل زنجان تهران اصفهان کرمانشاه و زیر نظر شورای داوران استان قضاوت گردید،تعداد نفرات شرکت کننده بیش ۲۵۰ نفر بودندکه در پایان:
 
مقام اول تیم آذربایجان شرقی
مقام دوم تیم استان قزوین
مقام سوم تیم آذربایجان غربی
و کاپ اخلاق به تیم اصفهان تعلق گرفت. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.