معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان شرقی با تأکید بر ضرورت تدوین برنامه یک‌ساله قرآنی در مجموعه استانداری آذربایجان شرقی گفت: این برنامه‌ها باید با تأکید بر عمق‌بخشی به دانش دینی و مذهبی تدوین و عملیاتی شود.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در جلسه شورای فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: باید توجه داشته باشیم که مسابقات برگزارشده در ادارات نباید تنها در بحث‌های قرائت قرآن خلاصه شود ازاین‌رو باید تلاش کنیم تا این مسابقات در جهت توجه و آموزش مفاهیم قرآنی سوق داده شوند.
وی؛ ادامه داد: مسئله اصلی در بحث‌های قرآنی توجه به آموزه‌ها و مفاهیم نهفته درآیات قرآن کریم است تا بتوانیم با تأسی از این آموزه‌ها در جهت اصلاح نواقصات و ایرادات قدم برداریم.
جهانگیری متذکر شد: متأسفانه ما در بسیاری از موارد درگیر ظواهر می‌شویم از و از باطن اتفاقات غافل هستیم، آموزه‌های دینی ما باید در مسیری آموزش داده شوند که بتوانیم این مفاهیم را به‌صورت ملموس در رفتار و کردارمان عملی کنیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان شرقی با تبریک اعیاد مذهبی پیش رو و با تأکید بر توجه به برگزاری باشکوه اعیاد مذهبی در استان گفت: امسال انتظار داریم جشن عید غدیر باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در سطح استان برگزار شود.
جهانگیری با تاکید بر حضور اساتید و سخنرانان برجسته مذهبی در برنامه های اعیاد مذهبی گفت: انتظار داریم بهترین اساتید این حوزه برای سخنرانی در این مراسم‌ها دعوت شوند و برگزاری این‌چنین نشست‌هایی نیز تنها در روزهای خاص خلاصه نشده و در طول سال شاهد برگزاری این‌چنین برنامه‌هایی در مجموعه ادارت و سازمان های دولتی و بخصوص  استانداری باشیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.