به گزارش ایرنا، جواد محمودی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی ایام دهه امامت و ولایت افزود: برنامه های ستاد غدیر باید با محوریت دینی اسلامی برگزار شود تا در بین نسل جوان و آینده ساز تاثیرگذار باشد.
وی به مصوبه های این ستاد اشاره کرد و افزود: تزئین و چراغانی شهر از سوی شهرداری، برگزاری برنامه های ویژه غدیر در مساجد، تجلیل از سادات دانش آموز، برگزاری مسابقات و همایش های ورزشی در رشته های مختلف، تشکیل کمیته های شهری و روستایی در دو بخش بانوان و آقایان، برگزاری برنامه های ویژه اساتید و دانشجویان در دانشگاه ها و مسابقه غدیر و غدیرشناسی در فضای مجازی از مهمترین مصوبه های این ستاد است.
وی افزود: اسلام دارای محتوای غنی و بهترین تمدن است و به همین سبب این دین، می تواند پاسخگوی نیازهای فردی، خانوادگی و اجتماعی مردم دنیا باشد و سعادت همگان را رقم می زند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه نیز در این جلسه افزود: امسال برنامه های دهه امامت و ولایت با شعار ' لبیک یا رسول الله ' و با محوریت مساجد به عنوان مراکز ترویج مسائل دینی و اسلامی برگزار می شود.
حجت الاسلام رحیم علی طالعی افزود: موضوع غدیر نباید مورد غفلت قرار گیرد و باید به اهمیت این موضوع و نقش و جایگاه تاثیرگذار واقعه عظیم غدیر توجه بیشتری شود.
وی به مهمترین عناوین برنامه های دهه امامت و ولایت اشاره کرد و افزود: ولایت، هدایت و عزت اسلامی، ولایت و بصیرت دشمن ستیزی، ولایت و اقتدار ملی، غدیر و امامت و ولایت، ولایت، مهدویت و عدالت، توحید بندگی و اطاعت، ایثار و دفاع از حریم ولایت، ولایت و مردم سالاری دینی، ولایت محور وحدت اسلامی و قرآن و عترت از مهترین عناوین و برنامه های این دهه است.
حجت الاسلام طالعی ولایت را ثمره عید غدیر و تثبیت شده در آن عنوان کرد و افزود: واقعه عظیم غدیر از بزرگترین و مهم ترین اعیاد اسلامی است.
وی اضافه کرد: غدیر طبق احادیث تنها به امیرالمومنین(ع) اختصاص ندارد و اولاد معصومین هم در بزرگداشت این دهه دخیل هستند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.