ابراهیم جعفری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه 60 دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد استان در مقطع کارشناسی‌ارشد و 733 دانشجو در مقطع کارشناسی در حال تحصیل هستند، افزود: کمیته امداد با حمایت از دانشجویان نیازمند تلاش می کند مسیر موفقیت آنها را برای دستیابی به مدارج عالی علمی و تحصیلی هموار کند.
وی با یادآوری اینکه پرداخت شهریه و کمک هزینه‌های تحصیلی به دانشجویان تحت حمایت موجب می‌شود تا آنها بدون دغدغه تحصیل کنند، بیان کرد: پرداخت کمک هزینه تحصیلی به منظور مرتفع شدن بخشی از مشکلات مالی دانشجویان تحت حمایت انجام می شود تا آنها بتوانند با کمترین مشکلات به تحصیل ادامه دهند.
جعفری با اشاره به اینکه پنج نفر از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با قبولی در کنکور سراسری سال جاری رتبه‌های زیر هزار کسب کردند، افزود: این دانش آموزان ساکن شهرستان های ملکان، کلیبر و هریس هستند و از گروه آزمایشی علوم انسانی در کنکور سراسری شرکت کرده بودند.
وی با بیان اینکه مبلغ کمک هزینه تحصیلی این نهاد برای هر دانش آموز 120 هزار تومان است، ادامه داد: اکنون 12 هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که از این تعداد پنج هزار و 383 نفر در مقطع متوسطه و بقیه در مقطع ابتدائی تحصیل می کنند.
3071/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.