به گزارش ایرنا، دیدار دو تیم ماشین سازی تبریز و سپید رود رشت جمعه شب در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز با حضور نزدیک به 300 تماشاگر برگزار شد.
نیمه اول بازی با حملات بازیکنان کریمی آغاز شد و انها چندین موقعیت را بدست آوردند که نتوانستند هیچ کدام را به گل تبدیل کنند.
تیم سپید رود رشت در یک حمله به سمت دروازه دخسوس یک پنالتی به دست آورد که دقیقه 8 بازی توسط حسین ابراهیمی به گل تبدیل شد؛ اما این پایان بازی نبود و در ادامه تیم ماشین سازی توانست دقیقه 1+45 توسط محسن یوسفی با یک شوت کات دار به گل تساوی دست بیابد تا هر دو تیم نیمه اول را با نتیجه یک بر یک به رختکن بروند.
در نیمه دوم هر دو تیم برای گلزنی بیشتر به سمت دروازه های یکدیگر موقعیت هایی را خلق کردند که در نهایت بازی با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.
به گزارش ایرنا، در این بازی پر تنش میلاد قربان زاده، رضا معقولی، مهرداد بایرامی، میلاد سلیمانی، یعقوب کریمی از تیم سپید رود رشت و مسیح زاهدی از تیم ماشین سازی با کارت زرد داور جریمه شدند.
همچنین یعقوب کریمی دقیقه 62 با رضا معقولی، سید امین منوچهری دقیقه 72 با حسین ابراهیمی و علیرضا نور محمدی دقیقه 85 با محمد مهدوی برای تیم مهمان و فرید بهزادی کریمی دقیقه 65 با رضا خالقی فر، حسین ابرقویی دقیقه 68 با توحید غلامی و سید احمد مهدی زاده دقیقه 81 با سید احمد موسوی برای تیم ماشین سازی تعویض شدند.
تیم داوری این بازی را سید رضا مهدوی به عنوان داور وسط، جواد مداح و امیر محمد داود زاده به ترتیب کمک اول و دوم، یاسر همرنگ داور چهارم و رسول فروغی به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.
تیم ماشین سازی در پایان هفته سوم با کسب سه امتیاز در رده نهم و تیم سپید رود رشت با کسب یک امتیاز همچنان در رده شانزدهم جدول لیگ برتر جام هجدهم فوتبال قرار گرفتند.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.