به گزارش خبرنگار ایرنا، صادق نجفی پنجشنبه شب در بازدید از ناحیه صنعتی زرنق وشهرک صنعتی بیلوردی هریس افزود: شهرستان هریس و اهر در حوزه صنایع کوچک و متوسط یکی از مزیت‌های استان آذربایجان شرقی است.
وی ادامه داد: با بعضی مشکلات در شهرک های صنعتی شهرستان هریس همچون نبود زمین در در ناحیه صنعتی زرنق مواجهیم که توافق کردیم 27 هکتار زمین به ناحیه صنعتی زرنق اضافه و به سرعت برای توسعه این ناحیه صنعتی اقدام کنیم، زیرا بیش از 20 سرمایه‌گذار در نوبت دریافت زمین در این ناحیه هستند.
مدیرعامل سازماان شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی اظهار داشت: شهرک بیلوردی نیز با مشکل نبود تصفیه خانه مواجه است بود که وعده دادیم برای رفع آن اقدام کنیم.
وی در مورد جذب سرمایه گذار و ایجاد رغبت برای سرمایه گذاری در شهرک بیلوردی هریس گفت: با توجه به احداث بزرگراه تبریز-هریس- اهر ، بهترین شرایط برای جذب سرریز سرمایه گذاری های تبریز در هریس وجود دارد.
نجفی تشریح کرد: برای توسعه و رونق ناحیه صنعتی زرنق و شهرک صنعتی بیلوردی هریس تمام تلاش خود را انجام می دهیم، زیرا تمام زیرساخت ها و پتانسیل های مورد نیاز برای سرمایه گذاری در شهرستان هریس مهیا است.
وی گفت: با اتمام و افتتاح بزرگراه تبریز-هریس - اهر شهرک صنعتی بیلوردی بهترین شهرک برای ایجاد کارخانه و سرمایه گذاری خواهد بود.
شهرستان هریس با حدود 70هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
518/7227
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.