به گزارش ایرنا، معاون عمرانی فرماندار مراغه روز پنجشنبه در این نشست که با حضور کارشناسان بانک صادرات آذربایجان شرقی و مدیران ادرات این شهرستان برگزار شد با تاکید بر رفع مشکلات بانکی واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: مدیران بانک ها باید با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، رونق تولید و کاستن از موانع اداری را در اولویت قرار دهند.
نقی مسکینی افزود: برای رفع مشکل بدهی های معوق بانکی واحد تولیدی صنعتی، جلسه ای با حضور کارشناسان بانک صادرات استان به عنوان ارائه دهنده تسهیلات و کارشناسان واحد تولیدی و دادگستری برگزار می شود.
وی گفت: برای رفع مشکلات بیمارستان خصوصی در دست ساخت شهرستان نیز، مسئولان بانک صادرات قول همکاری دادند تا با تکمیل این بیمارستان، مراغه به قطب درمانی جنوب استان تبدیل شود.
عضو هیات مدیره بیمارستان خصوصی خواجه نصیر مراغه نیز در این نشست گفت: این بیمارستان با زیرپوشش قرار دادن جمعیت یک میلیون نفری شهرهای همجوار این شهرستان و استان های دیگر، نقش مهمی در ارائه خدمات درمانی خواهد داشت.
رامین مومن افزود: ایجاد 100 تخت بیمارستانی و بالینی، داروخانه، آزمایشگاه، مرکز تصویر برداری مجهز و نیز پارکینگ با ظرفیت 500 خودرو از جمله امکاناتی است که برای خدمات رسانی به مراجعه کنندگان در این بیمارستان پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: این مرکز مجهز درمانی با مشارکت 54 پزشک متخصص منطقه و با یک هزار میلیارد ریال هزینه کرد در 2 فاز ساخته می شود.
وی اضافه کرد: برای تکمیل این بیمارستان در حال ساخت، 700 میلیارد ریال تسهیلات مورد نیاز است که با موافقت بانک صادرات تامین می شود.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.