به گزارش خبرنگار ایرنا، تراکتورسازان در مدت حضور خود در ترکیه، تمرینات فشرده ای را زیر نظر مربیان و کادر فنی انجام دادند که امید می رود نتایج آن در فصل پیش روی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور مثمرثمر باشد.
تیم فوتبال تراکتورسازی در این اردوی 2 هفته ای همچنین چهار بازی دوستانه با تیم های ترکیه ای انجام دادند که حاصل آن 2 برد و 2 تساوی بود و سبب شد که هواداران این تیم باسابقه به آینده آن در فصل پیش رو امیدوار شوند.
تساوی سرخپوشان تبریزی مقابل تیم فوتبال «سیواس اسپور» ترکیه به عنوان یکی از تیم های مطرح لیگ ترکیه از نظر آمادگی تراکتورسازان بسیار حایز اهمیت بود.
بازیکنان تراکتورسازی روز گذشته در 2 گروه تمرین و بازیکنانی که برابر تیم سیواس ترکیه بازی داشتند، ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در تمرین حضور یافتند.
امروز آخرین جلسه تمرینی تیم تراکتورسازی در شهر «قزلچه حمام» کشور ترکیه برگزار می‌شود و بعد از آن تراکتورسازان به تبریز بازمی‌گردند.
تیم فوتبال تراکتورسازی در فصل پیش روی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور تعدادی از بازیکنان فصل قبل خود را از دست داد و آنان با دریافت پیشنهادهای بهتر به دیگر تیم ها پیوستند.
تراکتورسازان که در سال های گذشته همواره از مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور بودند، فصل گذشته را با 34 امتیاز و رتبه دهمی به پایان رساندند.
تیم فوتبال تراکتورسازی پس از پایان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، تغییراتی را در ساختار مدیریتی خود تجربه کرد و مالکیت آن به محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه گسترش فولاد، انتقال یافت.
تراکتورسازی با 3 نایب قهرمانی و یک مقام سومی در لیگ برتر پرافتخارترین تیم شمال‌غرب کشور محسوب می‌شود.
518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.