استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: همه‌ی دستگاه‎های اجرایی وظیفه دارند از واحدهای تولیدی حمایت کنند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، مجید خدابخش در مراسم افتتاحیه کارخانه «پرشین نوش» در شهرستان بستان آباد با بیان این مطلب اظهار کرد: امروزه فضای کسب و کار عوض شده است، از این رو ما 24 ساعت در خدمت سرمایه گذاران هستیم تا مشکلات آنان را به مراجع ذی ربط گزارش داده و حل کنیم. دستگاه‎های اجرایی برای انجام برخی اقدامات ولو قانونی، پای خود را در یک کفش نکنند.
وی در ادامه بیان کرد: قابل تقدیر و ارزشمند است که یک جوان با سختی‎های خاص در احداث یک پروژه با غیرت آهنین و اراده قوی تلاش و کوشش می‎کند و مجوز احداث می‎گیرد و زمینه ورود سرمایه گذار خارجی را فراهم می‎کند.
وی با اشاره به ویژگی‎های منحصر به فرد این کارخانه تولید آبمیوه عنوان کرد: استفاده نکردن از مواد نگه دارنده، بهره‎مندی از تجهیزات به روز و باکیفیت، فرآوری تمامی میوه‎ها و سرمایه‎گذاری بالغ بر 170 میلیارد تومان از ویژگی‎های ارزشمند این مجموعه است.
خدابخش در ادامه با تاکید بر ضرورت ساخت بر طبقات در شهرک‎های صنعتی استان عنوان کرد: امروز، در اکثر شهرک‎های صنعتی زمین‎ کم بوده و ساخت بر طبقات از راهکارهایی است که ما به آن نیاز داریم.
وی تاکید کرد: امروزه فضای کسب و کار عوض شده است، از این رو ما 24 ساعت در خدمت سرمایه گذاران هستیم تا مشکلات آنان را به مراجع ذی ربط گزارش داده و حل کنیم. دستگاه‎های اجرایی برای انجام برخی اقدامات ولو قانونی، پای خود را در یک کفش نکنند.
«علی اشرف افخمی»، مدیرعامل بانک صنعت و معدن نیز در این مراسم اظهار کرد: اشتغال یکی از دغدغه‎های اصلی مسئولان و دولت مردان بوده و برای ایجاد اشتغال راهی جز سرمایه‎گذاری و به کار گرفتن نیروهای جوان و تبدیل آنان به نیروهای مولد نداریم.
وی اضافه کرد: بانک صنعت و معدن یک بانک توسعه‎ای بوده و بیش از 61 سال از عمر این بانک سپری می‎شود، پروژه‎های بسیاری در جاهای مختلف کشور با کمک این بانک اجرا شده و همگی به نتیجه رسیده‎اند، به طور مثال، اگر در سال‎های اخیر کم‎تر شاهد قطعی برق بوده‎ایم، بانک صنعت و معدن در این میان نقش داشته و در طول پنج سال گذشته، حدود شش هزار مگاوات برق را تامین مالی کرده که چهار هزار مگا وات آن به بهره‎برداری رسیده است.
وی ادامه داد: این بانک در تامین زیرساخت‎هایی مانند راه‎ آهن «تهران-اصفهان» و «تهران- مشهد» نیز کمک کرده است و امیدواریم در تکمیل راه‌آهن «تهران-تبریز» هم اثر بخش باشیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.