حجت الاسلام حکمتعلی مظفری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شکایات از کارکنان دادگستری استان در سه حوزه رفتاری، اخلاقی و مالی است، مجموع این شکایات را 41 مورد بیان کرد و اظهار داشت: بیشتر این شکایات به حوزه رفتاری تعلق داشته و معدود شکایاتی نیز در حوزه های اخلاقی و مالی واصل شده است.
وی افزود: در حوزه کارکنان دادگستری آذربایجان شرقی نیز 73 فقره شکایات و گزارش درون سیستمی وجود دارد که برای 72 فقره رای صادر شده است و از این تعداد 26 عنوان از شکایات مطروحه تبرئه شده اند و برای 56 فقره نیز آرای محکومیت صادر شده است.
حجت الاسلام مظفری از ابلاغ 75 مورد تذکر و ارشاد به کارکنان دادگستری آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: از این تعداد تاکنون 45 مورد مربوط به کارکنان اداری، 13 مورد به وکلا و یک مورد نیز برای کارشناسان ابلاغ شده است.
وی با بیان اینکه 149 مورد جلب و دستگیری برای کارچاق کن ها، کارشناسان، وکلا و کارکنان اداری مجموعه دادگستری آذربایجان شرقی صادر شده است، افزود: بیش از 100 مورد از این موارد به کارچاق کن ها اختصاص دارد که با شیوه ها و انوع مختلف از عدم آگاهی و سادگی تعدادی از مردم سوء استفاده کرده و اقدام به اخاذی می کنند.
رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه این مجموعه به تخلفات درون سیستمی دقت و توجه کافی دارد، از آحاد مردم درخواست کرد تا در صورت مشاهده موارد تخلفی و به ویژه در حوزه کارچاق کن ها ، مراتب را به دادگستری استان و شهرستان ها اطلاع دهند.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.