مهاجری پیش از شروع تمرین امروز (شنبه) برای دقایقی با دکتر صادقی فیزیوتراپ تیم به گفت‌و‌گو پرداخت.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، تراکتورسازان، امروز (شنبه) در یک نوبت برگزار شد که طی آن اعضای تیم از ساعت ۱۸ در کمپ اختصاصی باشگاه تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی موقت برگزار کردند.
 
محمدرضا مهاجری پیش از شروع تمرین برای دقایقی با دکتر صادقی فیزیوتراپ تیم درباره وضعیت مصدومان (امیر نصر آزادانی و قائم اسلامی‌خواه) به گفت‌و‌گو پرداخت.
 
آزادانی و اسلامی‌خواه تمرینات اختصاصی خود را ادامه دادند.
 
تعدادی از هواداران با حضور در کمپ اختصاصی این تمرین را از نزدیک نظاره‌گر شدند.
 
محسن فروزان و محمدرضا مهاجری گفت‌و‌گویی با یکدیگر داشتند و مدیر تیم‌های تراکتورسازی، تمرینات اختصاصی دروازه‌بان را زیر نظر قرار داد.
 
کارهای بدنی در دستور کار سرخ‌پوشان قرار گرفت.
 
یک هوادار معلول نیز در این تمرین حاضر بود که بازیکنان استقبال خوبی از این هوادار متعصب داشتند و با او عکس یادگاری گرفتند.
 
امیر اسدزاده بازیکن بومی تیم برای دقایقی به دویدن دور زمین پرداخت و سپس به تمرینات گروهی اضافه شد.
 
هواداران حاضر در تمرین با شعارهای خاص خود به تشویق سرخ پرداختند که مهاجری از آن‌ها تشکر کرده و گفت: امیدوارم امسال به لطف خدا پیش شما رو سفید باشیم. در ادامه هواداران به تشویق‌های خود ادامه دادند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.