استاندار آذربایجان شرقی گفت: برای اینکه فعالیت در بخش کشاورزی توجیه داشته باشد باید بتوانیم صنعت را در خدمت این بخش درآوریم.

به‌گزارش‌ایلنا، مجید خدابخش در دیدار با نمایندگان‌تشکل‌های بخش‌کشاورزی استان،کشاورزان‌را زحمت‌کش‌ترین قشر جامعه توصیف کرد و اظهار کرد: دولت وظیفه دارد زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای فعالیت این قشر را فراهم کند و ما روستاها را تنها محل سکونت نمی‌دانیم؛ بلکه هر روستا یک بنگاه اقتصادی و تولیدی است.

استاندار آذربایجان شرقی ارائه تسهیلات اشتغال روستایی از سوی دولت را فرصتی تاریخی برای فعالان بخش کشاورزی عنوان کرد و گفت: کشاورزان و فعالان این بخش باید از این فرصت در جهت ایجاد ارزش افزوده و زنجیره تولید محصولات کشاورزی استفاده کنند که با توجه به اینکه شاید کشاورزان به تنهایی قادر به ایجاد واحدهای بزرگ تولیدی نباشد بنابراین اتحادیه‌ها و تشکل‌های کشاورزی باید با تعریف پروژه‌های کلان در این حوزه ورود یابند.

خدابخش همچنین بر اولویت‌بندی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی تأکید کرد و ابراز داشت: طی روزهای آینده جلسه‌ای با حضور مدیران مربوط برگزار خواهیم کرد تا به صورت عملی مشکلات این بخش را پیگیری و حل و فصل کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.