نحوه هزینه کرد مبلغ پیش بینی شده در بودجه سال 97 شهرداری تبریز در برنامه‌های اجرایی رویداد «تبریز 2018» در صحن علنی شورای شهر تبریز مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، تعدادی از اعضای شورای شهر در خصوص حمایت از یک شرکت هواپیمایی برای انتقال گردشگر، برگزاری برنامه‌های فرهنگی در کشورهای مختلف، هزینه‌های بالای ناشی از حضور در نمایشگاه‌ها و ... که در دستور العمل هزینه کرد اعتبار 25 میلیارد تومانی رویداد تبریز 2018 آمده بود، انتقاد کردند که مقرر شد با رفع ایرادات این لایحه در جلسه آتی شورا مطرح شود.
نماینده تام الاختیار استاندار آذربایجان شرقی در ستاد تبریز ۲۰۱۸ در صحن علنی شورا اظهار کرد: به منظور تبلیغ تبریز 2018 با نشنال جئوگرافیک در حال مذاکره بودیم که کمیته‌ی تحریم آمریکا قرارداد را خراب کرد.
«میر علی اصغر الموسوی» ادامه داد: با سایر شبکه‌های بین المللی برای تهیه‌ی کلیپ‌های معرفی تبریز رایزنی می‌کنیم.
اگر اعتبار نیست، تبریز 2018 را جمع کنید
فریدون بابایی اقدم – یکی از اعضای شورای شهر تبریز با اشاره به مشکلات مالی شهرداری تبریز اظهار کرد: میراث فرهنگی انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری را اعلام کرده و سپس تنها دو مراسم پیش نمایش و نمایش برگزار کرده و کنار رفته است. اگر اعتبار نیست، تبریز 2018 را جمع کنید.
وی ادامه داد: برگزاری هفته‌های فرهنگی و نمایشگاه‌های دائمی چه سودی داشته است؟ چنین برنامه‌هایی به جز اتلاف پول خروجی دیگری ندارند.
وی خاطرنشان کرد: منابع مالی شهرداری محدود بوده و در سوی دیگر مردم کلی پروژه‌ی عمرانی همچون آسفالت معابر را مطالبه می‌کنند.
غلامحسین مسعودی ریحان – عضو شورا نیز گفت: استاندار و شهردار در کنار سمت، چه منابع مالی به آقای الموسوی در ستاد اجرایی تبریز 2018 دادند؟همان روز اول به الموسوی گفتم استعفاء بدهد، مردم که آبرویشان را از سر راه پیدا نکردند، بدون منابع مالی چه کار می‌توان کرد؟
ایرج شهین باهر - شهردار تبریز هم در این خصوص گفت: خطوط هوایی یکی از شاخص‌های تبریز برای انتخاب به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی است و باتوجه به این موضوع، وجود خطوط هوایی به اروپا ضروری است.
وی ادامه داد: صرفه جویی در هزینه‌ها مد نظر شهرداری است و برای همین در نمایشگاه‌های گردشگری با حدأقل نفرات شرکت می‌کنیم.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.