وی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا درباره موفقیت به دست آمده اظهار کرد: این مسابقه در 11 مرکز آزمون از جمله مراغه برگزار شد و از میان یک هزار و 562 داوطلب، 10 داوطلب به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.
بیگلری گفت: برگزیدگان این مسابقه از امتیاز بنیاد ملی نخبگان برخوردار خواهند شد و امکان حضور در دوره‌ نانواستارتاپ را خواهند داشت و از خدمات آنالیز آزمایشگاه ‏‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌ های راهبردی بهره مند خواهند شد.
وی افزود: سؤالات مسابقه‌ ملی فناوری نانو در چند محور شامل مفاهیم پایه، نانوساختارها، روش‌ های ساخت و سنتز نانوساختارها، روش‌ ها و تجهیزات شناسایی و آنالیز، کاربردهای فناوری نانو، تجاری‌ سازی فناوری نانو و توانمندی‌ های فناوری نانو در ایران طراحی شده بود.
هدف از برگزاری این مسابقه کمک به افزایش آشنایی دانشجویان با فناوری نانو، شناسایی افراد مستعد و حمایت از آنها برای ایجاد کسب و کار در حوزه‌ فناوری نانو است.
محمود بیگلری متولد 1363 و دانش آموخته کارشناسی ارشد علوم فناوری نانو است که از سال 92 در زمینه فناوری نانو فعالیت می کند.
کسب رتبه برتر کشوری در نهاد ترویجی فناوری نانو در سال 96 و نیز مدرس برگزیده کشوری در زمینه نانو در سال 95 از جمله افتخارات این جوان مراغه ای در زمینه علوم فناوری نانو است.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.