علی فرخی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح در راستای مرتفع ساختن مشکل چندین ساله کوی لاله از سوی معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 7 تبریز اجرا می شود.
وی یادآوری کرد: عملیات هدایت آب های سطحی این کوی در 2 مرحله اجرا می شود که مرحله اول آن آغاز شده است.
شهردار منطقه 7 تبریز اظهار داشت: به منظور ساماندهی این کوی طرح گسترده خدمات محله ای در قالب لکه گیری و آسفالت ریزی معابر، ساماندهی فضاهای سبز، کاشت درخت، حذف شاخه های خشک، رفت و روب، شستشوی جوی ها، رنگ آمیزی پایه چراغ ها و رفع مشکلات روشنایی نیز در حال اجراست.
فرخی ادامه داد: در این طرح تلاش می شود با استفاده از امکانات موجود و مشارکت اهالی منطقه گام هایی برای مرتفع کردن مشکلات چندین ساله اهالی این کوی برداشته شود.
وی گفت: ساماندهی و بهسازی محلاتی از سطح این منطقه که سال هاست هیچ توجهی به مشکلات آن نشده از جمله برنامه های اولویت دار این شهرداری بوده و در این راستا نیاز به همکاری و همیاری اهالی منطقه است.
فرخی از نام گذاری معابر این کوی خبر داد و افزود: در راستای یکسان سازی و بهبود وضعیت شناسایی معابر و کوچه ها و دسترسی آسان تر شهروندان و نیروهای امدادی و امنیتی به نقاط و مقصد مورد نظرشان، تابلوهای نام معابر در محلات سطح منطقه نیز نصب می شود.
کلانشهر 1.7 میلیون نفری تبریز دارای 10 منطقه شهرداری است.
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.