به گزارش ایرنا، امین امینیان روز پنجشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری هشترود افزود: بانک های عامل و دستگاه های اجرایی شهرستان نیز باید برای ایجاد اشتغال روستایی و توسعه ملی همکاری لازم را داشته باشند.
وی همچنین از بانک ها خواست تا در بازپرداخت تسهیلات سرمایه گذاران را حمایت کنند و مشوقانی برای سرمایه گذاری در شهرستان باشند.
وی گفت : با توجه به تولیدی بودن منطقه بویژه در زمینه های کشاورزی و دامداری باید اشتغالزایی ها هم در این زمینه باشد.
امینیان از سرمایه گذاران نیز خواست با خیالی آسوده در این شهرستان سرمایه گذاری کنند و از بازگشت سرمایه خود مطمئن باشند و ادارات و دستگاه ها نیز سرمایه گذاران را درست و به موقع و در حداقل زمان راهنمایی کنند.
در این جلسه از روسای برخی بانک ها که همکاری لازم را در پرداخت وام داشتند تجلیل شد.
**
90 میلیون ریال در جشن گلریزان هشترود جمع آوری شد
فرماندار هشترود در این مراسم گفت: کمک به نیازمندان و دستگیری از فقرا زیباترین و ارزشمندترین کارهاست که مورد رضایت خدای تعالی است.
امینیان با اشاره به اینکه اجرای موفق طرح های فقرزدایی بدون مشارکت خیران امکان پذیر نیست افزو : شاد کردن دل یک انسان خشنودی و رضایت خدا را به همراه دارد.
مدیر کمیته امداد هشترود نیز خاطرنشان کرد: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد هشترود در زمینه هایی همچون اشتغال، فرهنگ، اکرام و محسنین، مسکن، جهیزیه، درمان و تسهیلات کارگشایی از این نهاد خدمت دریافت می کنند.
شهرام آسیابی گفت: کمیته امداد با اتخاذ برنامه های موثر از جمله شناسایی افراد نیازمند مستعد و آموزش و توانمند سازی آنان و ارائه وام قرض الحسنه درصدد استقلال مالی و حفظ کرامت مددجویان است.
شهرستان هشترود با وسعت یک هزار و 990 کیلومتر مربع و حدود 57 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری تبریز واقع شده و از شمال با بستان آباد، از شرق با میانه، از غرب با مراغه و از جنوب با چاراویماق همجوار است.
3077/7486
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.