سید علاءالدین نقیبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این زندانیان با پیگیری های دادستان و نیز اخذ رضایت از شاکیان با پرداخت بدهی های مالی آنان توسط خیران از بند رهایی یافته و به آغوش خانواده های خود بازگشتند.
وی ادامه داد: از این تعداد، 15 زندانی به مناسبت نیمه شعبان و اعیاد شعبانیه و با حمایت مردم خیرخواه و خیر این شهرستان آزاد شدند.
نقیبی اضافه کرد: برای آزادی این زندانیان حدود 800 میلیون ریال از طریق کمک های جمع آوری شده از خیران این شهرستان هزینه شده است.
وی با بیان اینکه بازگشت زندانیان به آغوش خانواده های خود، زمینه ساز پیشگیری از بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی است گفت: مشارکت خیران و مردم نوع دوست همواره در این امر خیر در سال های اخیر بی نظیر بوده است.
وی از آمادگی این انجمن برای دریافت کمک های مردمی خبرداد و افزود: شماره حساب بانکی این انجمن به شماره 0106269391004 نزد بانک ملی و شماره حساب بانکی 102181842100001نزد بانک اقتصاد نوین این شهرستان آماده دریافت کمک های مردمی و خیران این شهرستان ست.
به گزارش ایرنا، بیش از 450 خانوداه زندانیان شهرستان های مراغه و عجب شیر و تعدادی از خانواده های زندانیان سایر شهرهای ایران که در زندان مراغه هستند از کمک ها و مساعدت های انجمن حمایت از زندانیان مراغه بهره مندند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
7487/3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.