سیداحد یوزباشی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به کشف انواع کالای قاچاق در شبستر از سوی پلیس آگاهی افزود: شعبه تعزیرات حکومتی این شهرستان در رسیدگی به 2 پرونده کالای قاچاق، قاچاقچیان را به پرداخت مبلغ مذکور محکوم کرد.
وی اظهار کرد: در شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان شبستر به پرونده قاچاق کنندگان انواع لوازم خانگی رسیدگی شد و قاچاقچیان علاوه بر ضبط کالاهایشان به پرداخت هفت میلیارد و 370 میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: در سال حمایت از کالای ایرانی، جدیت شعبه های تعزیرات حکومتی در برخورد با قاچاق کنندگان کالای خارجی دوچندان شده و با متخلفان برخورد قاطع می شود.
یوزباشی با اشاره به کشف یک محموله قاچاق دیگر شامل انواع البسه و پوشاک خارجی به ویژه کت و شلوار مردانه در این شهرستان ادامه داد: قاچاق کنندگان این کالاها در قالب کالای ایرانی اقدام به قاچاق آن ها کرده بودند که توسط پلیس آگاهی شبستر شناسایی شدند.
وی یادآوری کرد: خودروی حامل این محموله پس از توقف از سوی پلیس آگاهی با تشکیل پرونده برای رسیدگی به شعبه تعزیرات حکومتی شبستر ارسال شد و این شعبه قاچاقچیان را به پرداخت چهار میلیارد و 733 میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: صاحبان این محموله قاچاق ادعا می کردند که کالایشان ایرانی است در حالی که از خارج و بدون داشتن هیچ مجوزی اقدام به واردن کردن آن ها کرده بودند.
یوزباشی همچنین با اشاره به کشف بیش از 300 کیلوگرم گوشت فاسد از یک مغازه قصابی در تبریز طی سال جاری اظهار کرد: این میزان گوشت از سوی گشت مشترک تعزیرات حکومتی و دامپزشکی در پی نظارت و بازرسی از قصابی ها و مرغ فروشی های میدان شهدا کشف شد.
وی گفت: این مقدار گوشت فاسد از یخچال یک مغازه قصابی کشف و برای معدوم سازی توسط بازرسان دامپزشکی انتقال داده شد.
یوزباشی یادآوری کرد: در این بازرسی ها علاوه بر کشف این مقدار گوشت فاسد از برخی مرغ فروشی ها نیز مقادیر زیادی اجزا و آلایش فاسد و غیربهداشتی مرغ کشف و برای معدوم سازی منتقل و برای متخلفان پرونده تشکیل شد.
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.