تراکتورسازی تبریز در ایستگاه آخر مسابقات لیگ برتر فوتبال، فولاد خوزستان را پیش رو دارد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در چارچوب هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر فوتبال، تراکتورسازی تبریز در اهواز به مصاف فولاد می‌رود.
 
این دیدار تشریفاتی تنها از این جهت مهم است که دو تیم می‌خواهند فصل را با پیروزی و بهبود رتبه‌شان در جدول رده‌بندی به پایان برسانند.
 
فولاد که در حال حاضر با ۴۴ امتیاز در رده هفتم قرار دارد می‌تواند با بردن تراکتورسازان، به رده پنجم برسد تا لیگ هفدهم را با رتبه‌ای بهتر از فصل گذشته به اتمام برساند.
 
تراکتورسازان هم این فصل کم‌فروغ ظاهر شدند و با ۳۱ امتیاز در رده یازدهم قرار دارند و در صورت پیروزی در بازی فردا و در آن سو، توقف پدیده مقابل گسترش فولاد، سرخپوشان تبریزی تنها می‌توانند با یک پله صعود، لیگ هفدهم را به پایان برسانند.
 
بر اساس اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ، محمد ابراهیمی، فرزاد حاتمی و مهدی مهدی‌پور از تراکتورسازی و میلاد بدرقه و یوسف وکیا از فولاد، محرومان بازی فردا هستند.
 
این بازی از ساعت 17 فردا (جمعه) در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود و وحید صالحی به همراه فرهاد فرهادپور، محسن بابایی و ابوالفضل گرجی، داوران این بازی خواهند بود.
  Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.