ارطغرل ساغلام روز دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی تراکتورسازی و الغرافه قطر در تبریز با اشاره به اینکه در لیگ آسیا با وجود بازی های زیبا و ایجاد موقعیت گلزنی از 5 بازی 2 امتیاز گرفتیم، گفت: سعی می کنیم در آخرین بازی خانگی پیروز شویم.
وی با اشاره به اینکه برای بازی فردا احسان پهلوان و دانیال اسماعیلی فرد را در اختیار نداریم، گفت: ای کاش در شرایط متفاوت تری در برابر الغرافه که یک بازیکن ایرانی دارد و توسط هموطنم هدایت می شود، قرار می گرفتیم.
وی با اشاره به اینکه در لیگ برتر هم 6 امتیاز با تیمی که سقوط کرده است، فاصله داریم، گفت: باید برای بازی های بعدی تمام تلاش خود را انجام دهیم تا امتیاز کامل را کسب کنیم.
ساغلام با بیان اینکه نیاز به حضور هواداران در کنار تیم داریم، گفت: امیدوارم هواداران، بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه وظیفه خود را انجام دهند تا تیم نتیجه بگیرد.
وی در پاسخ به این سووال که آیا بازیکنان تیم در جریان تمرین مصدوم شده اند، گفت: تنها رضا شربتی در حین انجام تمرین مصدوم شده و دلیل مصدوم شدن بازیکنان هم فشار لیگ و محدودیت بازیکنان تیم است.
مهدی مهدی زاده، بازیکن تراکتورسازی تبریز هم با اشاره به اینکه نتیجه بازی فردا در لیگ آسیا تاثیری در جدول ندارد، گفت: با این حال می خواهیم با یک بازی خوب و کسب سه امتیاز از لیگ قهرمانان خداحافظی کنیم.
وی در مورد اعتراض روز گذشته بازیکنان تیم گفت: مشکل کوچکی بین بازیکنان و مدیریت تیم بود که حل شد.
مهدی زاده افزود: این مسئله تاثیری در بازی فردا نخواهد داشت و می خواهیم با یک برد از حیثیت تیم و باشگاه دفاع کنیم.
سرمربی تیم الغرافه قطر هم با اعلام اینکه برای بازی فردا بازیکنان آماده‌ای مانند روبرتو و اشنایدر را در اختیار نداریم، گفت: امیدوارم بازی فردا زیبا باشد و هواداران راضی از استادیوم خارج شوند.
بولنت آیگون با اشاره به اینکه تراکتورسازی یکی از مربیان خوب ترکیه را در اختیار دارد، اظهارامیدواری کرد این تیم در لیگ های بعدی نتیجه بهتری بگیرد.
مهدی طارمی بازیکن ایرانی تیم الغرافه هم گفت: از آنجا که هر 2 تیم امکان صعود از گروه را ندارند، بازی فردا از حساسیت برخوردار نیست و بازی درگیرانه ای را شاهد نخواهیم بود.
دیدار تیم‌های تراکتورسازی و الغرافه قطر در چارچوب هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا (سه‌شنبه) ساعت 19 در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود.
الغرافه و تراکتورسازی با انجام 5 بازی و کسب به ترتیب 5 امتیاز و 2 امتیاز در لیگ آسیا در رده های سوم و چهارم گروه A قرار دارند.
3071/9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.