نماینده مردم تبریز‌، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اسید پاشى اخیر در تبریز گفت: با توجه به پیگیرى‌های روزهاى اخیر و هماهنگى با خانواده‌ی قربانی، ادامه مداواى وى در یکى از بیمارستان‌هاى پایتخت انجام خواهد شد و من پیگیر روند درمان معصومه جلیل پور در تهران هستم.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، زهرا ساعی در عیادت از قربانی اسید پاشی اخیر در تبریز در یکی از بیمارستان‌های تهران، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بنا به ضرورت‌های پیش آمده، "طرح تشدید مجازات اسیدپاشى" توسط بنده و سایر همکارانم در فراکسیون زنان تهیه و به امضای جمع کثیری از نمایندگان رسیده و به کمسیون قضایى مجلس شوراى اسلامى ارسال شده است که با توجه به حادثه اخیر باید تسریع در ارجاع آن به صحن صورت گیرد.
سخنگوى کمیسیون اجتماعى مجلس شوراى اسلامى در ادامه با بیان این که فروش اسید و مواد شیمیایى به مردم باید بر اساس ضوابط و مقررات خاص و با نظارت‌ از سوى دستگاه‌هاى مسئول صورت گیرد، گفت: بهتر است تمامى نهادهاى مسئول، سازمان‌هاى مردم نهاد و خود مردم در راستای کاهش و رفع کارهاى غیرانسانى همچون اسیدپاشى تلاش کنند.
وی افزود: هزینه‌هاى درمان قربانیان اسیدپاشى بسیار سنگین بوده و بهتر است علاوه بر توجه و حمایت ویژه دولت، اقشار مختلف مردم نیز در قالب سازمان‌هاى مردم نهاد در این زمینه فعال باشند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.