به گزارش ایرنا، قاسم قمری روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگاران با اشاره به میزان تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی شهرستان اهر، اظهار کرد: طبق روال همیشگی جاده اهر - هریس - تبریز به لحاظ قرار گرفتن در شاهراه منطقه ارسباران پرترددترین محور شهرستان اهر محسوب می شود.
وی با بیان اینکه میزان تردد خودروها در تعطیلات نوروزی در جاده اهر – هریس – تبریز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 11 درصد افزایش داشت، افزود: روز 13فروردین به دلیل افزایش حجم تردد شاهد یکطرفه شدن جاده اهر - هریس - تبریز بودیم.
قمری، جاده اهر - مشکین‌شهر را یکی دیگر از محورهای پرتردد منطقه ارسباران برشمرد و گفت: در بازه زمانی تعطیلات نوروزی امسال، 227 هزار و 561 تردد در جاده اهر - مشکین‌شهر توسط دستگاه‌های تردد شمار به ثبت رسیده است.
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اهر خاطرنشان کرد: این در حالی است که 127 هزار و 633 خودرو، در جاده اهر - کلیبر و 53 هزار و 558 خودرو در جاده اهر – هوراند تردد کردند.
وی با تأکید بر اینکه از مجموع ترددهای انجام‌ شده در جاده اهر – هریس – تبریز بیش از 20 هزار و 975 مورد تخطی از سرعت مجاز ثبت ‌شده است، افزود: متأسفانه خودروهای سواری و وانت‌بارها در این محور بیشترین تخلف و تخطی از سرعت مجاز را داشتند.
به گفته رئیس مرکز مدیریت راه های آذربایجان شرقی، 15 میلیون و 200 هزار خودرو از 25 اسفند سال گذشته تا 13 فروردین امسال در محورهای آذربایجان شرقی تردد کردند.
در این مدت محورهای تبریز - ایلخچی، تبریز - جلفا، آزادراه تبریز - زنجان، تبریز - آذرشهر، تبریز -کلیبر، تبریز - بستان آباد و تبریز - سراب پرترددترین محورهای استان بودند.
7225/6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.