دبیر پنجمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس از افتتاح این جشنواره در روز 7 فروردین 97 همزمان با روز جهانی تئاتر خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ابراهیم نصیری، با اعلام این خبر گفت: امسال ویژه برنامه های روز جهانی تئاتر با حضور پیشکسوتان تئاتر استان به همراه مسئولین استانی و مسئولین هنری از تهران و سایر نقاط کشور در ارس برگزار می شود.
وی افزود: افتتاحیه رسمی پنجمین جشنواره تئاتر خیابانی ارس با حضور رئیس دفتر تئاتر خیابانی کشور برگزار می شود و قرائت پیام استاد مشایخی به مناسبت روز جهانی تئاتر، بریده شدن کیک روز جهانی تئاتر، اجرای موسیقی و اجرای چند مورد تئاتر خیابانی برنامه های افتتاحیه می باشد.
نصیری تاکید کرد: بالغ بر 150 هنرمند تئاتر از گروه‌هایی که آثارشان پذیرفته شده است نیز از 7 فروردین در منطقه آزاد ارس حضور خواهند داشت تا اجراهای خود را در این منطقه آغاز کنند.
وی ادامه داد: گروه‌های تئاتری از مناطق آزاد کیش، قشم، اروند و ارس در این دوره از مسابقات حاضر هستند و گروه‌هایی از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل نیز به بخش نهایی این دوره از جشنواره راه یافته‌اند.
دبیر پنجمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس، خاطرنشان کرد: در طول سه روز برگزاری جشنواره حدود 50 اجرای تئاتر خیابانی در سطح منطقه آزاد‌ ارس و با حضور گردشگران برگزار می‌شود و این نمایش‌ها به طور همزمان داوری می‌شوند.
نصیری در ادامه گفت: امسال مراسم اختتامیه و اعلام نتایج روز جمعه 10 فروردین برگزار می‌شود تا تمام گروه‌های هنری حاضر بتوانند در مراسم اختتامیه حضور داشته باشند.
وی گفت: دکتر سامان خلیلیان، استاد نادر برهانی مرند و استاد ایوب آقاخانی داوری پنجمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس را بر عهده خواهند داشت.
گفتنی است، افتتاحیه پنجمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس راس ساعت 17 روز سه شنبه 7 فروردین 97 همزمان با روز جهانی تئاتر در پارک کوهستان آغاز می شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.