شهر دار بناب از احداث نیروگاه 10 مگاواتی خورشیدی در این شهر خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، نادر داوودی درنشست خبری، اظهار کرد:  احداث نیروگاه خورشیدی به بیش از 60 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، که سرمایه گذاری برای این پروژه  توسط شرکت های چینت چین و آلوانرژی فرانسه خواهد بود.

وی افزود: شدت بازتابش نور خورشید در شهر بناب نسبت به شهرهای دیگر همجوار دریاچه اورمیه بیشتر است و این امر، فرصتی برای ایجاد نیروگاه و جذب سرمایه گذاری است.
وی اظهار کرد: مطالعات و تحقیقات احداث نیروگاه خورشیدی در بناب از شش ماه پیش آغاز شده بود که خوشبختانه با نظر مثبت کارشناسان با جذب سرمایه گذاران خارجی این امر مهم اقتصادی برای شهرستان رقم خواهد خورد.

داوودی با اشاره به اینکه با تکمیل و راه اندازی این نیروگاه برای 80 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد خواهد شد، افزود: امیدواریم این نیروگاه تا پایان سال 97 به بهره برداری برسد و با اجرای چنین طرح هایی درآمدهای پایداری برای شهرداری انجام گیرد.

وی همچنین از احداث میدان تره بار، خشکبار و برج اطباء در محل جدید درحواشی شهر خبر داد و گفت: با تحقق این امر مهم، بسیاری از مشکلات ترافیکی شهر بناب حل خواهد شد .

وی اصحاب رسانه را چشم و گوش مردم خواند و اظهار کرد: انتظار داریم اصحاب رسانه یاری‌گر مجموعه شهرداری برای پیشبرد اهداف و خدمت رسانی مطلوبتر به شهروندان باشند

شهردار بناب مقابله با انحراف و بدبینی  و ایجاد امید و نشاط و شادابی در بین مردم را یکی دیگر از وظایف مهم خبرنگاران خواند و افزود: اصحاب رسانه می توانند راهنمای مسئولان بوده و به عنوان بازوی کمکی به مسئولان کمک کنند و ایده ها را انتقال دهند و در راستای اعتلای کشور و نظام و حفظ حرمت انقلاب حرکت کنند.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.