تفاهم نامه‌ای با موضوع تبلیغات شهری تبریز در اصفهان و برگزاری جشن «روز تبریز در اصفهان» و «روز اصفهان در تبریز» امضا شد و مشابه همین تفاهم‌نامه نیز با شهرداری شیراز در حال تنظیم است.

به گزارش ایلنا، میرعلی‌اصغر الموسوی گفت: در جریان سفر به کلانشهرهای کشور و دعوت از استانداران و شهرداران این شهرها برای حضور در مراسم افتتاح رسمی تبریز 2018 با حضور رئیس جمهوری، در دیدار با شهردار و معاونان شهردار اصفهان تفاهم نامه‌ای با موضوع تبلیغات شهری تبریز در اصفهان و برگزاری جشن «روز تبریز در اصفهان» و «روز اصفهان در تبریز» امضا شد.

وی ادامه داد: در این جشن مردمی جاذبه های تاریخی و تفریحی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز در حوزه گردشگری در اصفهان معرفی خواهد شد.

وی همچنین یادآورشد: مشابه همین تفاهم‌نامه نیز با شهرداری شیراز در حال تنظیم است که بر اساس این توافق‌نامه همزمان با بزرگداشت روز سعدی (اول اردیبهشت) روز شیراز در تبریز و پنجم اردیبهشت افتتاحیه رسمی تبریز 2018 روز تبریز در شیراز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از سفر اصفهان، شیراز با فعالان گردشگری و مقامات بندرعباس و استان زنجان نیز دیدار خواهیم کرد و ویژه برنامه هایی به مناسبت تبریز 2018 در این شهرها نیز برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.