سرهنگ جواد ناموران روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه در زمان حاضر شاهد بارش برف در محورهای تبریز - مراغه و تبریز - مرند هستیم، گفت: در 12 ساعت گذشته هیچ حادثه رانندگی منجر به فوت در محورهای استان اتفاق نیفتاده است.
وی با اشاره به آغاز طرح نوروزی پلیس راه از 24 اسفند، گفت: بیش از 600 نیروی پلیس راه در قالب 150 گروه گشتی در آذربایجان شرقی با همکاری نیروهای اورژانس، هلال احمر و راهداری در این طرح مشارکت دارند.
سرهنگ ناموران با اشاره به وجود 18 پاسگاه و ایستگاه ثابت پلیس راه در محورهای استان، گفت: نیروهای پلیس راه به صورت شبانه روزی در جهت جلوگیری از تخلفات حادثه ساز و انجام سفرهای ایمن در تعطیلات نوروزی آماده باش هستند.
کارشناس هواشناسی استان آذربایجان شرقی هم با اشاره به اینکه بارندگی از شب گذشته در استان شروع شده است، گفت: در نواحی سردسیر شاهد بارش برف بودیم.
ناصر منصوری با اعلام اینکه در زمان حاضر بارش در سراب، سهند، چاراویماق و مرند به صورت برف است، گفت: سامانه بارشی امشب استان را ترک می کند و از فردا شرایط جوی پایدار خواهد شد.
در استان آذربایجان شرقی ۲۳۵ کیلومتر آزادراه, ۴۳۹ کیلومتر بزرگراه, ۱۰۴۲ کیلومتر راه اصلی, ۱۷۲۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰۵۶۹ کیلومتر راه روستایی وجود دارد.
3071/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.