سرهنگ رضا اصلانی فر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و تامین امنیت اجتماعی و بر اساس گزارش هایی مبنی بر فعالیت باندهای قاچاق مواد مخدر، در عملیاتی ویژه موفق به کشف و انهدام 2 باند قاچاق شدند.
وی ادامه داد: در این عملیات، تیم های ویژه با شناسایی خودرو و محل اختفای سوداگران مرگ، موفق به کشف 19 کیلوگرم تریاک و 9 کیلوگرم حشیش شدند و سه قاچاقچی دستگیر شده در این ارتباط به همراه یک دستگاه خودروی سواری توقیف شده تحویل دستگاه قضائی شد.

** کشف 2 محموله کالای قاچاق در مراغه
فرمانده انتظامی مراغه همچنین با اشاره به کشف 2 محموله کالای قاچاق در این شهرستان گفت: این محموله توسط ماموران مبارزه با کالای قاچاق کشف و توقیف شد.
اصلانی فر افزود: ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از 2 خودروی سواری موفق به کشف 50 کیلوگرم بادام زمینی، 160 کیلوگرم بادام، 280 کیلوگرم مغز بادام، 14 جفت کفش، یک دستگاه کولر گازی، 2 گونی البسه و هشت سرویس قابلمه خارجی شدند.
وی با اشاره به ارزش 580 میلیون ریالی محموله های کشف شده اضافه کرد: 2 نفر در این ارتباط دستگیر و تحویل مقام قضائی شد.

** توقیف محموله مواد محترقه در مراغه
اصلانی با اشاره به کشف محموله مواد محترقه در این شهرستان گفت: ماموران پاسگاه خداجو در بازرسی از یک دستگاه خودروی عبوری، تعداد 21 هزار و 513 عدد انواع مواد محترقه کشف کرده و یک نفردر این ارتباط دستگیر و تحویل دستگاه قضائی شد.
وی گفت: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر از اولویت‌ های نیروی انتظامی بوده و پلیس و دستگاه قضایی، با جدیت هر چه تمام‌ تر با اخلال‌ گران و برهم ‌زنندگان امنیت اجتماعی و تهیه و توزیع‌ کنندگان مواد مخدر برخورد می ‌کند.
وی اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه خرید و فروش مواد مخدر به پلیس 110 گزارش کرده و پیشنهادات، انتقادات و مراتب تقدیر خود را از عملکرد پلیس با شماره تلفن 197 اطلاع دهند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار داشته و به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی جنوب این استان، قاچاقچیان اغلب محورهای این شهرستان را برای انتقال کالای قاچاق و مواد مخدر انتخاب می کنند.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.