سرمربی تیم ملی کمان سنتی ایران معتقد است میزبانی و سطح مسابقات جام صلح و دوستی ارس از رقابت‌های جهانی هم بالاتر بود.
«بهروز عباس نژاد» در گفت‌و‌گو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: هیچ و کم کاستی در این مسابقات وجود نداشت و برخلاف پیش بینی‌ها آب و هوا هم مطلوب بود.
عباس نژاد با بیان این‌که به دنبال ثبت جام صلح و دوستی ارس در تقویم جهانی هستیم، خاطرنشان کرد: طی تفاهم‌نامه با مسئولان کمان سنتی ترکیه، از این پس همکاری این دو کشور در کمان سنتی افزایش می‌یابد.
وی با اشاره به حضور کمانداران مطرح ترکیه در رقابت‌های بین المللی تیراندازی با کمان سنتی جام صلح و دوستی ارس، گفت: تنها یکی از کمانداران پر نام و آوازه ترکیه در بخش انفرادی توانست مقام سوم را کسب کند و در بخش تیمی نیز علی‌رغم تلاش فراوان حریف کمانداران ایرانی نشده و رتبه سوم را به دست آوردند.
وی ادامه داد: خوشبختانه کمانداران ایرانی به نام و نشان رقبا توجه نکرده و توانستند در بخش انفرادی و تیمی رتبه‌های برتر را کسب کنند.
وی در خصوص سطح تیم ملی ایران در جهان گفت: شاید باور نکنید، ولی حدود یک سالی می‌شود که در اردو قرار داریم و همچنین گروه مجازی تشکیل داده و برنامه‌ی تمرینی برای کمانداران ارایه می‌دهم.
عباس‌نژاد با بیان این‌که از کمانداران تیم ملی رضایت کامل دارم، بیان کرد: کمانداران ترکیه از توان بالای کمانداران ایرانی تعجب کرده بودند و می‌گفتند ایران می‌تواند قهرمان جهان شود.
سرمربی تیم ملی کمان سنتی ایران در پایان با ابراز رضایت از حمایت فدراسیون تیراندازی با کمان، اعلام کرد: از رسانه‌ها تقاضا دارم به این رشته ورزشی که ریشه در فرهنگ و تاریخ کشورمان دارد، توجه ببشتری کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.