به گزارش ایرنا، مجید خدابخش روز چهارشنبه در همایش مدیریت ارتباطات در بحران افزود: امروزه آحاد مردم هر کدام به عنوان یک رسانه عمل می کنند و با وقوع اتفاق و حادثه اقدام به ثبت و ضبط و اطلاع رسانی می کنند.
وی با اشاره به وجود برخی ضعف ها و اشکالات در دستگاه های اجرایی، ادامه داد: دستگاه های اجرایی به عنوان خدمتگزار مردم وظیفه دارند با صداقت و انصاف مطالب را به مردم انتقال دهند.
خدابخش گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و وظیفه داریم در مورد نارسایی ها و اشکالاتی که وجود دارد پاسخگو بوده و برای رفع آن تلاش کنیم.
وی اظهارکرد: برخی دستگاه ها بجای پاسخگویی و رفع اشکالات با نقدکنندگان برخورد می کنند.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه وظیفه روابط عمومی های امروز با 20 سال گذشته متفاوت است، افزود: اکنون زمان انتشار اخبار لحظه ای است و بلافاصله در شبکه های اجتماعی انتشار می یابد.
وی اظهارکرد: وظیفه جدید روابط عمومی ها حضور در فضای مجازی است تا نظارت و انتقادات را دیده و احصا کرده و پاسخگو باشند.
خدابخش با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در مواقع بحران گفت: در این مواقع حتی اگر 95 درصد اقدامات به خوبی و مطلوب انجام شود 5 درصد کوتاهی می تواند آن 95 درصد را زیر سوال ببرد و توسط مخالفان نظام با عنوان ناکارآمدی نظام و دولت بیان شود.
وی افزود: اطلاع رسانی به موقع با شیوه ها و روش های جدید یکی از وظایف روابط عمومی هاست.
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید براینکه روابط عمومی ها باید به افکار عمومی احترام بگذارند، اضافه کرد: صداقت ایجاب می کند مدیر اشتباه خود را پذیرفته و عذرخواهی کند.
این همایش با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی و مدیران مسوول مطبوعات استان برگزار شد.
6120/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.