به گزارش ایرنا، مجید جلالی عصر پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل تراکتورسازان در تبریز افزود: بازیکنانم امروز مقابل تیم تراکتورسازی با تمام وجود بازی کردند و برای کسب این سه امتیاز از آنها تشکر می کنم.
جلالی با توضیح این موضوع که به کمک تمرینات مداوم، قابلیت تک تک شاگردانم را افزایش دادیم، خاطرنشان کرد: در فصل دوم لیگ برتر روی کار تیمی بازیکنان تیم پیکان متمرکز شدم تا عدم موفقیت تیم را علت یابی کنم و به کمک همکارانم روی ذهن بازیکنان و قوت دفاعی تیم کار کردیم تا تیم پیکان به این مرحله از لیگ دست یابد و فکر می کنم این بازیکنان آینده تیم را بیمه خواهند کرد.
وی در مورد تیم داوری بیان کرد: داور میدان به دلیل جوان بودن نتوانست بر احساسات خویش غلبه کند و در بعضی از صحنه ها به اشتباه قضاوت کرد لذا از ایشان می خواهم که احساسات شخصی خویش را در امر قضاوت دخالت ندهند.
سرمربی قرمزپوشان تبریزی نیز در این نشست گفت: امروز با هدف برد وارد زمین بازی شدیم تا رابطه تیم را از رده های پایین جدول لیگ زیاد کنیم ولی متاسفانه نتوانستیم به این هدف دست یابیم.
ساغلام اظهار کرد: باز هم گل زود هنگام و آن هم از روی بدشانسی دریافت کردیم و بازیکنان تیم، بازی که از ایشان انتظار داشتیم را نتوانستند در این دیدار پیاده کنند.
وی با آرزوی اینکه تیم تراکتورسازی دیگر این گونه بازی نکند، اذعان کرد: بعد از هشت امتیازی که در چهار بازی بدست آوردیم شاگردانم بازی را شل گرفتند و به رغم اینکه بازیکنان تراکتورسازی سعی بر این دارند که وارد محوطه هجده قدم بشوند متاسفانه در نهایت نمی توانند به گل دست یابند.
سرمربی ترک تبار تراکتورسازی با اشاره به اینکه امروز بازی بدی را مقابل تیم پیکان ارائه کردیم، تاکید کرد: ای کاش بتوانیم از شکست امروز مقابل این تیم تجربیات خوبی بدست آورده باشیم تا در بازی های بعدی جبران کنیم و بیش از این شرمنده هواداران تیم محبوب تراکتورسازی نشویم.
وی با بیان اینکه باید بعد از این بازی با جدیت مقابل حریفان بازی کنیم، عنوان کرد: به دلیل خستگی بیش از حد بازیکنان در مسابقات باشگاه های آسیایی نتوانستیم تمرینات مطلوبی داشته باشیم، ضمن اینکه در بازی امروز بدلیل محرومیت و مصدومیت، چند بازیکن سرشناس تیم را در اختیار نداشتیم.
ساغلام در ادامه از حضور امید عالیشاه بازیکن مصدوم تراکتورسازان در برنامه زنده تلویزیونی و کارشناسی در مورد شهرآورد تهران انتقاد کرد و افزود: این بازیکن نه از بنده که سرمربی تیم هستم و نه از سرپرست تیم اجازه گرفته و باید در این مورد توضیح بدهد؛ من معتقد هستم هر بازیکن در جایی که راضی است حضور پیدا می کند و قطعا با عملکرد این بازیکن برخورد قانونی انجام خواهد گرفت.
وی در مورد دریافت بی دلیل کارت زرد توسط بازیکنان تیمش گفت: واقعا این بازیکنان بی دلیل کارت می گیرند و باید شرایط تیم را درک کنند چرا که در بازی امروز بعد از این اتفاق ضرر کردیم و در بازی خانگی شکست خوردیم.
وی در خصوص تمرینات بعدی تیم تراکتورسازی عنوان کرد: بعد از بازی با تیم الجزیره، بازه زمانی برای استراحت وجود دارد، که از این فرصت برای تمرین و تقویت نقاط ضعف و قوت تیم استفاده خواهیم کرد.
تیم تراکتورسازی با شکست یک بر صفر امروز مقابل تیم پیکان و با کسب 29 امتیاز از بیست و پنج بازی در رده دهم جدول لیگ برتر باقی ماند و تیم پیکان با کسب 41 امتیاز بعد از تیم استقلال تهران به رده چهارم جدول صعود کرد.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.