فرماندار هریس، از هزینه بیش از 50 میلیارد تومانی اجرای عملیات تکمیل برزگراه تبریز – هریس- اهر در سالجاری خبر داد. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، صابر تقویمی در جلسه مشترک کمیته برنامه‌ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان هریس افزود: امیدواریم در سال آینده با تزریق اعتبارات بیشتر برای تکمیل این بزرگراه شاهد زیر ترافیک رفتن سطح بیشتری از این جاده باشیم. 
وی هچنین خواستار افزایش اعتبارات کم بهره برای توسعه فناوری های نوین آبیاری از جمله آبیاری تحت فشار در پایاب سدهای شهرستان هریس شد و افزود: در صورت توسعه این فناوری و افزایش سطح آبیاری تحت فشار به 1265 هکتار و صرفه جویی بیش از پنجگ میلیون متر مکعب آب می توانیم گام های موثری را در راستای اجرای مصوبات ستاد احیا دریاچه ارومیه برداریم. 
تقویمی، ایجاد فرصت و زمینه مناسب برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی را برای ایجاد اشتغال و کار در هریس بسیار مهم و ضروری برشمرد و ورود بخش خصوصی و سرمایه گذار خارجی در استخراج و فراوری کانی‌های مس و طلا در رونق اقتصاد این شهرستان حائز اهمیت عنوان کرد. 
فرماندارهریس همچنین توسعه زیرساختهای این شهرستان از جمله بزرگراه و نیروگاه سیکل ترکیبی را زمینه ساز حضور سرمایه گذاران و کارآفرینان و در نهایت ایجاد اشتغال در منطقه برشمرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.